SLOVENSKI PODJETNIŠKI SKLAD NUDI NOVE SPODBUDE – SocialnaEkonomija.si

SLOVENSKI PODJETNIŠKI SKLAD NUDI NOVE SPODBUDE

Slovenski podjetniški sklad bo v začetku marca 2015 ponovno ponudil novim podjetjem spodbude za zagon inovativnih podjetij (ciljna skupina P2A) do višine 12.000 EUR, ki so namenjene spodbujanju ustanovitve in zagona inovativnih, tehnološko naravnanih podjetij. Izbrana podjetja bodo predvidoma imela možnost pridobiti še do 42.000 EUR zagonskih spodbud prihodnje leto v dveh zaporednih tranšah (ciljna skupina P2B).

 

Splošne informacije SPODBUDE ZA ZAGON INOVATINVIH PODJETIJ – P2A 2015

Slovenski podjetniški sklad bo v začetku marca 2015 ponovno ponudil novim podjetjem spodbude za zagon inovativnih podjetij (ciljna skupina P2A) do višine 12.000 EUR, ki so namenjene spodbujanju ustanovitve in zagona inovativnih, tehnološko naravnanih podjetij. Izbrana podjetja bodo predvidoma imela možnost pridobiti še do 42.000 EUR zagonskih spodbud prihodnje leto v dveh zaporednih tranšah (ciljna skupina P2B).

Predvidena objava razpisa: 6.3.2015

Predvidena prijava na tekmovanje Start up: 20.3.2015

Skupaj razpisana sredstva P2A: 480.000 EUR

Prejemniki financiranja: Na razpis se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja (v nadaljevanju MSP), ki se kot pravna ali fizična oseba, ukvarja z gospodarsko dejavnostjo in so organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki, zadruge ali zavodi. Upravičenci po odobritvi so podjetja, ki so se registrirala med 1.1.2014 in 28.2.2015.

Namen financiranja: Produkt P2A je namenjen start up podjetjem (podjetjem mlajšim od 14 mesecev) za sofinanciranje ustanovitve in zagona inovativnega in tehnološko naravnanega podjetja ter za hitrejši razvoj novih idej podjetnih posameznikov in skupin v tržno uspešne podjeme.

Oblika financiranja: Subvencija

Višina financiranja: do 12.000 EUR/podjetje za razvoj podjetja in uspešen prenos razvojnih idej podjetnih posameznikov in skupin v tržno uspešne podjeme in ustvarjanje novih inovativno naravnanih podjetij s potencialom rasti. Izbrana podjetja pa bodo imela možnost pridobiti še do 42.000 EUR subvencije po razpisu P2B v prihodnjem letu.

Pogoj za kandidaturo na javnem razpisu: udeležba v okviru pred-selekcijskega postopka tekmovanja Start:up Slovenija 2015, kjer lahko podjetje pridobi v okviru DEMO dneva 40 točk za potrebe tega razpisa.

SPS »dvojček«: podjetja so poleg finančnih sredstev deležna tudi vsebinske podpore v obliki različnih mentorskih programov in usposabljanj.

Vse podrobne informacije o razpisu bodo objavljene v Uradnem listu, na spletni strani Slovenskega podjetniškega Sklada ter na mobilni aplikaciji Slovenskega podjetniškega sklada, ki jo lahko potencialni uporabnik BREZPLAČNO preko aplikacije Trgovine Play, prenese na mobilni telefon, ki je podprt z operacijskim sistemom Android.

 

SPODBUDE ZA ZAGON PODJETJA že od leta 2006

Slovenski podjetniški sklad že od leta 2006 ponuja SPODBUDE ZA ZAGON INOVATINIH PODJETIJ (P2), s katerimi želi spodbuditi ustanovitev mladih in inovativnih podjetij. Veliko podjetnikov se v teh časih srečuje s številnimi problemi, med katerimi je tudi pomanjkanje ugodnih finančnih virov, tako v fazi nastajanja kot tudi nadaljnji fazi razvoja in rasti. Skupno je bilo v obdobju 2006-2014 s spodbudami za zagon inovativnih podjetij podprtih že 410 podjetij, mlajših od 14 mesecev. Večina podjetij, ki pridobijo zagonska sredstva Sklada uspešno zaženejo podjetje in tudi po treh letih ustanovitve nadaljujejo z razvojem in rastjo podjetja. Do danes so ta podjetja ustvarila že 820 novih delovnih mest oz. 2 nova delovna mesta na podjetje. Podprta zagonska podjetja v večini primerov predstavljajo zahtevnejša delovna mesta z višjo dodano vrednostjo.

»HomeOgarden d.o.o je mlado slovensko Start:UP podjetje, ki se ukvarja z razvojem in proizvodnjo okolju prijaznih rešitev za dom in vrt. V zadnjih dveh letih so razvili inovativen unikaten program 37 izdelkov za dom in vrt. V Sloveniji so nnjihovi izdelki prisotni pri vseh največjih trgovskih hišah (Bauhaus, Merkur, Semenarna, Spar, Mercator, Tuš, Baumax,…) ter več kot 90% manjših prodajnih mest (Kmetijske zadruge in vrtni centri).Poleg Slovenije izdelke izvažajo tudi na avstrijsko in hrvaško tržišče, kjer večji prodor načrtujejo v letu 2015.Pri izredno hitrem razvoju podjetja in osvojitvi slovenskega tržišča v zadnjih 2 letih jim je bilo v veliko pomoč slovensko Start:UP okolje (Tehnološki park Ljubljana Coinvest, Hekovnik) in seveda razpis Slovenskega podjetniškega sklada – subvencije za zagon inovativnih podjetij (P2).

Pridobljena sredstva so porabili predvsem za razvoj novih izdelkov in izredno hitro širitev na slovenskem tržišču.«

Njihov slogan je: Ustvarjamo naravno okolje

Moto: Vsak je svoje sreče kovač.

 

 

 

sporoilozajavnost-P2A

Nazaj na vrh