Delavnica o vlogi tržnega komuniciranja v socialnem podjetništvu

V okviru projekta INNO-WISEs bo 17. maja med 10. in 15. uro v Ajdovščini potekala delavnica o vlogi blagovnih znamk in tržnem komuniciranju.

Delavnica je namenjena vodstvenemu in strokovnemu kadru subjektov socialne ekonomije iz celotne Slovenije. Priznana strokovnjaka s področja tržnega komuniciranja vam bosta prikazala, kako se soočiti s sodobnimi komunikacijskimi izzivi na poti k uspešnemu socialnemu podjetništvu. Z delom na praktičnih primerih boste pridobili veščine, s katerimi boste do vaših kupcev pristopili bolj prepričljivo.

Delavnico organiziramo slovenski partnerji projekta INNO-WISEsInterreg Srednja Evropa, in sicer ŠENT, FUDŠ, MO Nova Gorica in ITC Murska Sobota.

Prijave na dogodek
Gregor Cotič, gregor.cotic@sent.si in Erika Zuodar, erika.zuodar@nova-gorica.si.

Vabljeni na strokovno druženje, ki obenem ponuja priložnost za mreženje ob okušanju dobrot Vipavske doline.

Vir:https://www.nova-gorica.si/ostale-objave/2019041511385150/

 

 

 

Nazaj na vrh