Kako se izogniti polomu na Kickstarterju?

Število projektov, ki jih slovenske ekipe prijavljajo na katero od platform za množično financiranje, predvsem na Kickstarter, se je v letu 2014 podvojilo, letošnje leto pa obeta nov rekord. Čeprav mediji večinoma poročajo o uspešnih projektih, je tudi neuspešnih vedno več. Sodelovalni podjetnik, Grega Logar, bo predstavil zakonitosti delovanja platform za množično financiranje in to podkrepil s študijo primera projekta Coopy. Pridružite se nam v ponedeljek, 12. 10. 2015 ob 8.30, v podjetniškem centru KonektOn.

Grega Logar je podjetnik in vodja ekipe Coopy, ki je lani junija na Kickstarterju iskala sredstva. Pravi, da je bila ta izkušnja preizkus resnice: »Zbiranje sredstev je na platformah za množično financiranje ne sme biti glavni cilj ampak posledica glavnega cilja – izgradnje skupnosti, ki doseganje slednjega zagotavlja. S takšnim načinom financiranja podjetja ne preizkušaš le trženjske strategije, ki si jo je ekipa zastavila, ampak celoten poslovni model, Zgodbo izdelka, ki ima veliko začetnico s prav posebnim namenom. Ker je Kickstarter skupnost, je na preizkušnji tudi vitkost, delovanje podjetja, odzivanje na impulze, ki jih pošilja ta skupnost.« Projekt Coopy, denimo, ni uspel doseči zastavljenega cilja 50 tisoč evrov, kasnejša temeljita analiza pa je pokazala močne in šibke točke kampanje. Dogodek bo vključeval:

Predstavitev projekta Coopy (z uvodom v množično financiranje, predstavitvijo platform in razlikami med njimi, modeli predstavitve nekaterih uspešnih projektov)
Katerim napakam se lahko izognemo v samem začetku? (kako začeti z idejo, načini preverjanja trga, izdelava prototipa)
Traction (kako širimo skupnost podpornikov, tržni kanali, kako jih optimalno izbrati in kako iz njih dobiti največ)
Uspešna predstavitev projekta (kako zastaviti koncept predstavitve, katere elemente naj vsebuje, kaj naj vsebuje video, načrt uspešne predstavitve na spletni strani in komunikacije s podporniki)

Podrobnosti, s katerimi se je soočala ekipa Coopy, ki je na fotografiji, bo Logar razkril na dogodku, ki ga zaradi aktualnosti tematike sodelovalni podjetniki odpiramo zainteresirani javnosti, predvsem podjetnikom, ki si želijo povezovanja, izmenjave mnenj in drugačnega način delovanja. Sodelovalno podjetništvo je vir uspeha majhnih, saj ima skupina podjetnikov, ki na trgu delujejo povezano, boljše zmožnosti za realizacijo tržnih podvigov in je zato bolj učinkovita. Mreža podjetnikov, katerih sodelovanje sloni na zdravih vrednotah, ponuja več inovativnosti pri zasledovanju potreb zahtevnega trga. Ob tem direktorica podjetniškega centra KonektOn, dr. Karmen Rodman, dodaja: »Mnogi si sploh ne predstavljajo, kako velika zakladnica znanja in izkušenj je skupina podjetnikov, ki prispeva k razvoju vsakega posameznika, ob tem pa gradi lastni posel. Šibko točko posameznika, kjer se ta počuti negotov in ne dovolj strokovno podkovan, dopolnjujejo znanje, veščine in izkušnje drugega, tretjega in še kakšnega člana. Nihče od nas ni teoretik, ki bi delil modrosti, ampak gre za izkušnje, informacije in znanje, ki jih živimo in delimo!«

Skupnosti sodelovalnih podjetnikov, ki se izzivov loteva z rednim sodelovanjem, medsebojnim učenjem, prepoznavanjem in uresničevanjem rešitev, prikrojenih po meri posameznega podjetnika, se lahko brezplačno pridružite v ponedeljek, 12. 10. 2015, ob 8.30, v podjetniškem centru KonektOn v Obrtno – industrijski coni Hrpelje 19B. Za obisk dogodka se prijavite na e-naslov Grega.Logar@KonektOn.Net, kjer lahko dobite tudi odgovore na dodatna vprašanja.

Dobrodošli v družbi podjetnikov, ki si z odgovornim sodelovanjem, medsebojnim učenjem in delom, ustvarjamo produktivno okolje odprte podjetniške kulture!

»The world will provide you with stones every day; what you build out of it is your outlook – a bridge or a wall, it’s up to you.« (neznani avtor)

Nazaj na vrh