Kristijan Pinosa – ekonomist, poslovno svetovanje, trajnostni razvoj

Poveži se z mentorjem!

Organizacija in funkcija: Stikalnik z.b.o., so.p.

Področja dela:

Uradne kompetence:
Univerzitetni diplomiran ekonomist, tuji jeziki: (Angleščina, Nemščina),

Neuradne kompetence:
Spletni manager – FORK akademije
Mentor trajnostnega razvoja – KNOF zavod
Mentor socialnega podjetništva – KNOF zavod
Vodja projekta evropskega SEEDING – ZDRUŽENJE ZA SOCIALNO EKONOMIJO
Postavitev več trgovinskih lokalov in gostinskih lokalov -NAJ KAFE D.O.O.
Vzpostavitev blagovnih znamk na ključ – NAJ KAFE D.O.O., KNOF zavod

Št. mentorirancev naenkrat: 6

Število brezplačnih mentoriranj: 2

Lokacija srečevanj: Krško

Kratek opis mentorja:

Moje ime je Kristijan Pinosa in ponujam svoja znanja vsem zainteresiranim.
Na svoji 13-letni poslovni poti sem se kalil že na marsikaterem področju in osvojil številna znanja. Ta znanja mi omogočajo, da lahko ta znanja predam v obliki mentorstva. V zasebnem življenju sem si zgradil energetsko učinkovito in naravno hiši v Sevnici. Smer, ki jo narekuje moje življenje, je usmerjena v pragmatično reševanje okoljskih in razvojnih izzivov, ter živeti polno poslovno življenje.

Kaj lahko ponudim?
Najprej nekoga, ki se ne boji izziva in stremi k zaključevanju projektov. Moja paleta kompetenc mi omogoča, da dosegam cilje in si ustvarjam nove. Zelo me navdušuje projektno delo, s katerim lahko ustvarjam nove izzive. Z največjim veseljem pa vam nudim priložnost, da se z mano lahko lotite izzivov, ki bi se jih morda na določeni ravni malenkost težje (grafično oblikovanje, vodenje projektov, ustvarjanje novih sistemov, ustvarjanje poslovnih priložnosti, prodaja, nabava…)


 

Mentor izvaja tudi naslednje delavnice, usposabljanja, predavanja:

  • Načrt za spletni nastop je prvi korak za spletno stran

Biti na spletu, pomeni obstajati. Podjetja se srečujejo s spletnim nastopom naprej pomislijo, da potrebujejo spletno stran. Vendar bolj potrebno prepoznati potrebe podjetja za spletni nastop in tako izdelati spletno stran, ki bo služila podjetju in ne obratno.

  • Podjetje in nastop na Socialnih omrežjih

Socialna omrežja so velika neznanka in predstavljanje na njih je lahko polno pasti.
Če podjetje ve kaj lahko doseže s nastopom na socialnih omrežjih lahko oblikuje strategijo in ospešno predstavlja svoje delo in še mnogo več.

  • Razvoj produkta od ideje do police

Postopek razvoja izdelka od ideje do police.

Nazaj na vrh